Pot

Pot do nas je za marsikaterega malce zapletena...a verjemite! Splačalo se bo potruditi in nas obiskati!

Pot iz Jesenic poteka celotni čas ob reki Savi vse dokler ne pridete do prvega mostu na levi strani. Tega prečkate in nadaljujete vožnjo do vasi Mojstrana oz. do smučišča. Ko se odpeljete mimo smučišča vas takoj pričaka oster desni ovinek za katerim zavijete LEVO in na vrhu strmega klanca zavijete še enkrat levo ter nadaljujete po asfaltirani cesti pot proti Radovni ko po približno minuti zagledate na desni strani 3 teniška igrišča. Če pa slučajno zgrešite in pridete do gasilnega doma pa brez skrbi. Malo pred gasilnim domom je tabla, ki vas bo usmerila v Radovno tedaj samo zavijete na levo spet po klancu navzgor in nadaljujte pot po cesti in končali boste isto kot če ne bi zgrešili pot.

Pot iz Kranjske Gore je zelo podobna, le da se peljete po glavni cesti do prvega semaforja med Dovjem in Mojstrana na katerem zavijete desno in nadaljujete pot v vas Mojstrana. Ko pridete do bara Laika se zapeljete čez most na levi in po prečkanju mostu zavijete levo in potem za gasilnim domom takoj desno po bregu navzgor proti Radovni in čez kakšno minuto boste na desno zagledali 3 teniška igrišča, ki vas bodo kar sama vabila k sebi.

Če pa se slučajno izgubite pa prvega sprehajalca pocukajte za rokav in z veseljem vas bo usmeril na pot.